Hoe kun je betalen?

Je kunt op een van de volgende manieren betalen:

  • Creditcards/Debitcards - We accepteren de volgende creditcards: Visa, MasterCard, American Express, Discover, JBC, Diners Club en Elo, evenals de meeste debetkaarten met het Visa (inclusief Electron) of Mastercard (inclusief Maestro) logo.
  • PayPal - Je kunt de PayPal-service selecteren op de afrekenpagina.
  • Andere: Apple Pay, Shop Pay en Google Pay.
OPMERKING: Op dit moment accepteren we geen cheques of postwissels als betalingsoptie voor je bestelling.


Veelgestelde vragen over betaling

1. Is de kaartbetaling veilig?

Ja, om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, worden kaartbetalingen verwerkt via een directe gateway naar het platform en worden ze beveiligd door de Payment Card Industry Data Security Standard (PCI-DSS).

2. Bewaren jullie mijn kaartgegevens?

Nee, we slaan je kaartgegevens niet op. We hebben niet eens het recht om ze te zien. Je kaartgegevens worden in geen geval opgeslagen op onze website of servers.

3. Wat als ik een foutmelding krijg bij het uitchecken?

De meest voorkomende oorzaak van onnauwkeurigheid zijn typefouten of fouten in je kaartgegevens. Probeer het opnieuw en let vooral op de vervaldatum. Als je fouten blijft ontvangen, neem dan contact met ons op.

4. Wat moet ik doen als ik twee keer moet betalen?

Als je je bestelling meer dan eens hebt voltooid, controleer dan het aantal e-mails ter bevestiging. Als je slechts één e-mail ter bevestiging van je bestelling ontvangt, is er slechts één betaling voltooid. Sommige mislukte betalingspogingen laten een “lopende” transactie achter op je account, die binnen een paar dagen verdwijnt.

Contact met ons opnemen

Als deze pagina je niet verder helpt, neem dan gerust contact met ons op als je hulp nodig hebt.